czwartek, 9 grudnia 2010

PRODUKT TRIBUTE 5

Czas na kolejny hołd dla pewnego produktu.:)
Po pierwszym pojawieniu sie Strachów w Produkcie, marzyłem by narysować jakąś historyjkę właśnie z tymi postaciami. Nie wiem czemu przypadli mi do gustu. Może przez finał pierwszej historyjki z nimi. :D

wtorek, 7 grudnia 2010

Łodprężacze: Warhammer40k

Warhammera 40.000 do roku 2004 w Polsce znała garstka pasjonatów, bawiąca się w figurkowe bitewniaki. Po 2004 pojawił się Dawn of War.
Dzięki tej niezłej strategii czasu rzeczywistego w realiach WH40K wielu zaczęło pasjonować się tym, kreowanym przez dobre 30 lat z hakiem, uniwersum. Ponad sto figurek pomalowanych w smętne, cmentarne kolory jak wyżej, zalega w którymś pudełku przypominając mi nie tak dawną fascynację.

poniedziałek, 22 listopada 2010

RELIKTY ZE STRYCHU.

Oto na co można trafić sprzątając od czasu do czasu zagracony strych.


Rysunek ma osiem lat i pochodzi z okresu zachwytu rapitografami. Rysowany najcieńszym rystorem który zapychał sie po pięciu min leżenia na boczku...byłem wtedy cholernie cierpliwy.
Znaleziony na podłodze, pokryty słuszną warstwą kurzu, oczyszczony, zeskanowany i pokolorkowany. Podoba się?

niedziela, 21 listopada 2010

ŁODPRĘŻACZE

 Myślę że każdy rysownik ma takich obrazków bez liku.
ODPRĘŻACZE.
Rysunki które robi się na szybko, gdzieś na boku, tak dla samej przyjemności bazgrolenia.
Takie co lepsze rysunki bede tuszem ciągnąć, kolorować i wrzucać co jakiś czas.

BUM PATROL:Głupia sprawa str 18-19


Oj trochę przystopowałem z komiksem. Bywa. Ale dziś kolejne dwie stronki. Miłego oglądania.

wtorek, 9 listopada 2010

PRODUKT TRIBUTE 4

Dawno nic nie wrzucałem więc czas coś z tym zrobić...Dziś kolejny Produktowy hołdzik.
Tym razem na tapecie...sami  widzicie, sami wiecie :D

sobota, 23 października 2010

BUM PATROL:Głupia sprawa str 16-17

Kolejne dwie stronki komiksu. tym razem "kreskówkowa" strona szesnasta, oraz hołd dla dwóch artystów na stronie siedemnastej. Nietrudno będzie odgadnąć jakich. Miłego oglądania.


piątek, 22 października 2010

Odrzuty.

To takie tam bazgrołki...Okazało się że niecałkiem czytelne, albo niecałkiem zgodne z pewną wizją. "Chomikołak", który miał być czymś innym, i kilkoro dziwnych ludków. Muszę się jeszcze, niestety, dużo nauczyć o pracy nad komiksem.





niedziela, 17 października 2010

BUM PATROL:Głupia sprawa str 14-15


Nadszedł czas na kolejne dwie stronki komiksu. Tym razem trochę dziwactw kolorystycznych. Mam nadzieję że komiks przypadł do gustu tym piętnastu osobom zaglądającym tu od czasu, do czasu. Wiem że chaos fabularny to chyba mój konik jest  i większość pewnie zastanawia się "O co tu biega?".  Wkrótce akcja komiksu zacznie się rozjaśniać...




...albo jeszcze bardziej gmatwać. Zostaje tylko życzyć miłego oglądania i iść rysować.

piątek, 8 października 2010

Konkursowy crap.

Oto co wysłałem na festiwal w Łodzi.Całe osiem stron do obejrzenia,fabuła co prawda lekko kuleje,ale nie od razu Rzym zburzono.Nauczę sie jeszcze snuć opowieści.

I wtedy wam pokaże!

czwartek, 7 października 2010

PRODUKT TRIBUTE 3

Trzeci TRIBUTE gotowy....i narazie wstrzymam sie z trybutowaniem. W Produkcie było mnóstwo fajnych postaci.,więc pewnie jeszcze kiedyś ruszę tę seryjkę.

wtorek, 5 października 2010

Moje pierwsze MFKiG

Muszę przyznać że czułem sie jak ryba w wodzie.Chociaż przez lekki ścisk jaki panował na wystawie konkursowej była to raczej woda w akwarium.
Oto jak zadziałała prośba mojej Kasi na uśmiech.Potem trzy dni kurowałem zakwasy.
Tego komiksu nie dało sie oglądać,zamknąłem więc oczy i ruszyłem dalej.
Dnia drugiego udało mi się stanąć w dobrej kolejce po autograf.
I nawet zamienić 2 zdania ze Śledziem.Jak zwykle coś tam burczałem bucowato, ale to u mnie norma.

Grunt że Ela jak malowanie.

Skusiłem sie jeszcze do Macieja Pałki po autografik na moim egzemplarzu Laleczek.

I prosze.Mutant for me.
Zdjęcia zrobiła moja Kasia.

środa, 29 września 2010

BUM PATROL : Głupia sprawa str 10-11



Kolejne dwie strony. Miałem je wrzucić po powrocie z Łodzi ale co mi tam. Pojadę, napatrzę się na to co inni stworzyli na wystawę i w druku i pewnie odechce mi się cokolwiek z mojej amatorszczyzny wrzucać. Więc proszę bardzo.Tym razem trochę akcji. Miłego oglądania.

sobota, 25 września 2010

BUM PATROL: Głupia sprawa str 8-9



Kolejne dwie strony gotowe, więc wrzucam.Troche strasznie wyglądają, ale bawie sie gimpem i zwalam to na karb mojego kompletnego braku zrozumienia wszystkich jego opcji...no a jeszcze przede mną Photoshop. :P 
Będzie lepiej, ale nie nastapi to zbyt szybko. :)



Woń kiszonych specjałów domeną polskich klatek schodowych? To i tak nic w porównaniu z pewnym GSem z mojego dzieciństwa, gdzie stały trzy wielkie plastikowe beczki..Matiasy,kapusta i kiszeniaczki. Wyprawa po lizaki,zapsy czy pepsi w 2 litrowej szklanej butli mogła się tam skończyc poważnym nokautem.

Ach i miłego oglądania.

piątek, 24 września 2010

PRODUKT TRIBUTE



Jakiś czas temu przeczytałem sobie wywiadzik z Piotrem "Jaszczem" Nowackim w Kolorowych zeszytach. Jest tam taki fragment ,który mogę spokojnie przypisać też sobie,bo ja "też chciałem ciskać takie fantastyczne rzeczy jak Śledziu i spółka".
Pierwszym rysunkiem z serii Produkt Tribute musi być oczywiście najpopularniejsza seria tego periodyku. :D

środa, 22 września 2010

Grafika kotki od Kotki grafika.

Przeczytałem o niej na "blogasku Macieja Pałki" w subiektywnym przewodniku po polskim komiksie kobiecym i wskoczyłem na jej bloga z ciekawości ,no i spędziłem tam miłe 20 min na czytaniu komiksów i komentarzy .Unka Odya ,bo o niej mowa ,jest artystką która dziabnęła ten fajny obrazek.Wrzucam dumny jak paw,i wstyd mi trochę że gdy autorka pokazała mi go po raz pierwszy napisałem "JAPIERDOLE!".

niedziela, 19 września 2010

BUM PATROL: Głupia sprawa str 6-7

Oto następna dawka komiksu, kolejne dwie strony. Klatka schodowa z 7mej strony to kopia podobnego obiektu zapamiętanego z dzieciństwa,z kamiennicy w której mieszkała moja babcia.Ciekawe kolory zaobserwowane z współczesności,podczas krótkiej kariery pomocnika hydraulika. :D Ciekawe że spółdzielnie zwykle wybierają kolory, których prawdopodobne specjalistyczne nazwy brzmią rzygowinowy,sraczkowaty albo zielony oczojebny.Miłego oglądania.



czwartek, 16 września 2010

Zło się czai

Wrzucam kolejny obrazek tym razem "z tymi niedobrymi". Są to postaci które wymyśliłem i rysowałem tak dawno temu że powinny już być pełnoletnie. Tylko jedna moja postać jest starsza, bohater który z nimi walczył  w moich dziecięcych komiksach. Jakoś tak w 2005 postanowiłem zrobić im mały lifting i narysowałem ten obrazek. W orginale było ich sześciu ale ostatni pan był do dupy więc bez żalu go pominąłem. Kim są te przyjemniaczki? To gangsterzy z miasta w którym dzieje się BUM PATROL.

wtorek, 14 września 2010

BUM PATROL: Głupia sprawa str 4-5




Oto następne dwie storny komiksu.Wybaczcie ale str 4 będzie często aktualizowana wraz z postępami w pracach nad komiksem.Następne dwie strony przed lub po niedzieli.Miłego oglądania.


środa, 8 września 2010

Bum Patrol już wkrótce

Wrzucam trzy rysunki, dwu postaci z komiksu nad którym pracuję (choć to nieszkodliwie hobby raczej ;P). Roboczych tytułów miałem tyle że już sam się pogubiłem, postanowiłem zostać przy parodystycznym BUM PATROL.  Część pierwsza będzie miała podtytuł, bo to cool wygląda itp. :P A więc już wkrótce Bum Patrol : Głupia sprawa na blogasku. Pierwsze trzy strony może jeszcze w tym tygodniu.
Z góry uprzedzam że jestem raczej amatorem, więc komiks może być dla niektórych drętwy, słaby technicznie lub po prostu głupi. Byłbym wdzięczny za wypowiedzi lub podpowiedzi jeśli coś spartaczę.

Ok a teraz trzy obrazki głównych bohaterów.