sobota, 25 września 2010

BUM PATROL: Głupia sprawa str 8-9



Kolejne dwie strony gotowe, więc wrzucam.Troche strasznie wyglądają, ale bawie sie gimpem i zwalam to na karb mojego kompletnego braku zrozumienia wszystkich jego opcji...no a jeszcze przede mną Photoshop. :P 
Będzie lepiej, ale nie nastapi to zbyt szybko. :)



Woń kiszonych specjałów domeną polskich klatek schodowych? To i tak nic w porównaniu z pewnym GSem z mojego dzieciństwa, gdzie stały trzy wielkie plastikowe beczki..Matiasy,kapusta i kiszeniaczki. Wyprawa po lizaki,zapsy czy pepsi w 2 litrowej szklanej butli mogła się tam skończyc poważnym nokautem.

Ach i miłego oglądania.

3 komentarze:

  1. doktor wróch to jakis kuzyn doktora who?

    OdpowiedzUsuń
  2. aha i chcialam powiedziec, ze nie wyglada to źle (: bawisz sie juz warstwami?

    u mnie na klatce smierdzi tylko starymi ludzmi. mamy sasiada z dolu, ktory chyba sie rozklada od dluzszego czasu i jeszcze nie chce wietrzyc mieszkania przez otwarte okno. wietrzy je otwierajac drzwi na klatke, zeby wszedzie walilo stechlizną.

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 lata łażenia z torbą za hydraulikiem nauczyło mnie nie oddychać nosem w starych kamiennicach...i nienawiści do kiszonych rzeczy,ale uraz miałem z tego sklepu z dzieciństwa. :D
    Ano starszych ludzi się nie czepiam,bo zniedołężnienie każdego w końcu sieknie,ale najbardziej wkurwiają mnie gówniarze odlewający sie gdzie popadnie.To może naprawdę nadwątlić wiarę w ludzką inteligencję.

    I nie doktor wróch tylko DOKTOR WRÓCIŁ... muszę to poprawić. :)

    OdpowiedzUsuń