niedziela, 30 stycznia 2011

Teemsemikoza czyli choroba na Komiks Superbohaterski







 Oglądajac blog Tomka Kleszcza zdałem sobie sprawę że nie jestem jedynym na którym odcisnęły swoje piętno komiksy sprowadzone do naszego kraju przez wydawnictwo TM -Semic.
Nadal w szufladach pochowane mam już lekko sfatygowane wszystkie Spidermany , X-Meny, Batmany i Supermany. Bohaterowie komiksów Marvel i DC wywołały w niektórych z nas poruszenie i wielu dzięki tym komiksom zaczęło bazgrolić. :) 

Powyższy komiks nie miał nawet tytułu. Ot, radosna chęć rysowania. Wiem tylko ze tworzyłem go na przełomie 1999 -2000 pod wpływem X-men chyba, w formacie A5... :D
Ciekawe czy ktoś jeszcze posiada podobne kwiatki. :)

2 komentarze:

  1. Ja się nie załapałem na czasy TM Semiców, ale mam ich pełno nakupionych już w kilka lat po zaprzestaniu wydawania. W każdym razie tez mam takie komiksy, ale inspirowane kreskówkami na fox kids. Ta.

    OdpowiedzUsuń