wtorek, 13 sierpnia 2013

Postapo i inne pomysły

Jak już wiadomo prace nad projektem Postapo, nieuchronnie zmierzają ku końcowi. Oczywiście prace nad pierwszym albumem, bowiem w tej chwili Daniel brainstormuje nad fabułą tomu drugiego.

Ja tymczasem staram się znaleźć scenarzystę do komiksu noir, który telepie się po mojej głowie od jakiegoś czasu. Absurdalny humor, surrealistyczne problemy, bardzo kartunkowa oprawa to by nas czekało w tym komiksie. Już mam zainteresowanego scenarzystę, więc sprawa jest rozwojowa, jak mawiają policjanci.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Potencjalny scenarzysta tak samo skomentował obrazek z głównym bohaterem. :) Aż tak podobny jest do Belego? ;D

      Usuń
  2. Jakby potencjalny scenarzysta się jednak wykruszył to ja bardzo chętnie spróbuję. Niedawno zrealizowałem film noir (to robocza wersja, dźwięk i montaż do poprawy):
    http://www.youtube.com/watch?v=AWLz-JLPuSA
    Pozdrawiam i jakby co, proszę o kontakt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę to pod uwagę. :) Miałem takie marzenie co do projektu noir, by zgłosić się do kilku różnych scenarzystów i po prostu dziergać w wolnej chwili. Na razie mam pomysłów na 8 historii.

      Usuń
  3. Szkoda że Postapo będzie czarno biały, te blade kolorki dobrze wyglądają, no i gratuluje, porządny kawał roboty.

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wiem...nadal twierdzę że ten drugi rysownik, który się zgłosił do projektu byłby lepszy dla tego komiksu. Ale to był wybór scenarzysty.

    OdpowiedzUsuń