poniedziałek, 25 maja 2015

Warhammer 40k VIII



Emperor's Children jeden z najciekawszych legionów chaosu. Za dawnych czasów składał się z synów szlachetnych rodów, teraz to banda opętanych żądzą mutantów. Kiedy o nich czytałem niezwykle mnie zaciekawili. Część z nich zmienia płeć, inni mutują w jakieś mackowate stwory, jeszcze inni niczym jacyś ekstremalni wielbiciele sado-maso, piętnują swoje ciała bliznami. Tak dużo było różności o Emperor's Children, że nie mogłem się zdecydować co narysować. Efekt...cóż jestem zadowolony.

Co wspólnego mają te Legiony? Każdy z nich oddał się innemu Bogu Chaosu.

Death Guard Nurglowi, który jest bogiem chorób i zgnilizny,
Thousand Sons, niezmienni, oddani są Tzeentchowi bogu magii i zmian,
World Eaters oddali sie Khornowi bogu wojny i krwi
i Emperor's Children którzy służą Slaaneshowi bogu żądzy.

Mam nadzieję że się podobało. Widać że mnie fascynuje warhammer 40k? Bo będzie więcej, oj będzie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz